Hasil kutipan amal bagi mangsa gempa bumi di Christchurch

Assalamualaikum dan Salam sejahtera

Pada hari Rabu, bersamaan 9 March 2011, wakil UMNO iaitu Presidnt UMNO, Muammar Gadafi, Ketua Penerangan UMNO, Izzy dan wakil dari Malaysian Student Council, Shazril telah menyampaikan kutipan derma yang diadakan pada hari Jumaat bersamaan 4 March 2011 kepada Cik Ayuni Zainal Abidin, Setiausaha Pertama, Malaysian High Comm dengan disaksikan oleh Dr Rosli Mohamed, Pengarah MSD pada petang tadi. Beliau berjanji akan menyalurkan derma tersebut kepada pelajar Malaysia yang memerlukan di Christchurch dengan sebaik-baiknya.


Kami turut mendengar beberapa pengalaman yang dilalui oleh Dr Rosli dan Cik Ayuni ketika penguruskan ppara pelajar di Christchurch sesama kejadian gempa bumi baru-baru ini..



Sukacita saya memaklumkan bahawa kutipan derma yang kita lancarkan pada Jumaat, 4 Mac 2011 lalu berjumlah NZD620.00, SGD2.00, EURO100.00, AUD0.25 dan RM0.20..
Beliau dan Dr Rosli turut melahirkan rasa terima kasih atas sikap dermawan dan prihatin rakan-rakan pelajar semua. Semoga amalan baik ini akan terus dipraktikkan pada masa akan datang..

-Izzy-

3 comments:

 
Wellington UMNO Club © 2012 | REVAMPED by ABANG PANDA, EXCLUSIVELY FOR WELLINGTON UMNO CLUB