Hari Pendaftaran Kelab UMNO Wellington (WUC) 2012


Pada 10 April yang lalu, bersamaan hari Sabtu, Kelab UMNO Wellington telah mengadakan hari pendaftaran kelab bagi tahun 2012. Seramai lebih dari seratus orang pelajar Malaysia telah menghadirkan diri pada hari tersebut. Sesi pendaftaran ini telah diadakan serentak dengan majlis malam suai kenal antara pelajar dengan barisan majlis tertinggi 4 kelab utama di Wellington; Wellington-Malaysian Student Organization (WMSO), Wellington UMNO Club (WUC), ISMA dan Postgrade Club. Majlis ini turut dihadiri barisan-barisan pegawai dari Education Malaysia New Zealand. Majlis bermula dari 6.30 petang dengan kehadiran para tetamu dan diakhiri dengan sedikit jamuan makan-makan pada jam 9 malam. Berikut adalah gambar-gambar pada hari tersebut.

Poster Hari Pendaftaran Kelab UMNO Wellington (WUC)

Antara kelebihan mendaftar sebagai ahli Kelab UMNO Wellington


Pengerusi Kelab UMNO Wellington ketika menyampaikan taklimat tentang latar belakang dan kelebihan menyertai kelab ini.



Logo rasmi Kelab UMNO Wellington

Poster aktiviti dan promosi yang disediakan untuk ahli-ahli kelab.


Antara ahli-ahli yang mendaftar:









Gambar rasmi Ahli Jawatankuasa Kelab UMNO Wellington sesi 2012 (WUC)


Kelab UMNO Wellington turut menyediakan kemudahan kepada sesiapa pelajar Malaysia di Wellington yang masih belum mendaftar untuk menyegerakan pendaftaran keahlian secara online.

Semoga dengan sokongan padu dari ahli kelab dapat membaik pulih seterusnya memeriahkan pucuk  kepimpinan Kelab UMNO Wellington bagi sesi 2012 dan yang akan datang.

Laporan disediakan oleh,
Hidayah Hasnani,
Timbalan Ketua Penerangan KUW

1 comment:

 
Wellington UMNO Club © 2012 | REVAMPED by ABANG PANDA, EXCLUSIVELY FOR WELLINGTON UMNO CLUB