MAJLIS MEET AND GREET WUC 2012

Majlis “Meet & Greet WUC” merupakan pertemuan rasmi pertama bagi semua ahli Kelab UMNO Wellington bagi tahun 2012. Tujuan majlis diadakan untuk memperkenalkan barisan ahli jawatankuasa Kelab UMNO Wellington bagi sesi 2012 serta membentangkan cadangan aktiviti- aktiviti yang telah dan bakal dijalankan pada tahun ini. Seramai lebih kurang 80 orang ahli berdaftar telah menghadiri majlis yang diadakan pada 29 April 2012 ini. Majlis ini diadakan di Memorial Foyer Student Union Building, Victoria University of Wellington.


Majlis ini diserikan lagi dengan kehadiran Dato’ Seri Idris bin Jusoh bersama-sama wakil dari Pesuruhjaya Tinggi Malaysia di New Zealand Dr. Rosli bin Mohammad serta Encik James Koh. Dato’ Seri Idris Jusoh mengambil kesempatan untuk bersama-sama dengan ahli Kelab UMNO Wellington dalam rangka lawatan beliau sebagai pengerusi MARA untuk melawat pelajar-pelajar tajaan MARA pada keesokan harinya.

Majlis ‘Meet and Greet WUC 2012’ ini dimulakan dengan ucapan alu-aluan oleh Pengerusi Kelab UMNO Wellington, saudara Muhammad Fitri bin Ahmad dan diteruskan dengan ucapan mesra oleh Dato’ Seri Idris bin Jusoh. Sempena pertemuan yang pertama antara ahli kelab, pertandingan memasak sajian pencuci mulut telah dijalankan di mana ahli-ahli yang berminat boleh menunjukkan kehandalan mereka dalam menyediakan hidangan pencuci mulut yang dapat memikat ahli-ahli yang lain. Undian dijalankan bagi menentukan para pemenang. 

 Gambar-gambar sepanjang majlis berlangsung.

Dato Seri Idris Jusoh menyampaikan ucapan beliau dengan bersahaja dan santai.


Sebahagian dari ahli yang hadir mengambil kesempatan bergambar bersama Dato’ seri Idris Jusoh.

Pengerusi Kelab UMNO Wellington, Saudara Muhammad Fitri bersama dengan Dato’ Seri Idris Jusoh dan wakil dari Suruhanjaya Tinggi Malaysia di New Zealand dan presiden Persatuan Pelajar Malaysia Wellington (paling kanan).


Gambar kenang-kenangan bersama sebahagian pelajar yang hadir ke majlis Meet & Greet WUC 2012


Alhamdulillah, majlis ini telah berjalan dengan lancar dan penglibatan semua ahli adalah memuaskan. Kami mengharapkan agar kerjasama, ukhuwah dan perpaduan antara ahli kelab akan terus utuh dan silaturrahim ini akan terus terpelihara demi kemajuan ummah. Tidak dilupakan juga Sekalung penghargaan buat Dato’ Seri Idris Jusoh atas kesudian bersama-sama dengan ahli-ahli Kelab UMNO Wellington.

“MARTABAT BANGSA GEMILANG”

Disediakan oleh:
NUR ‘AMIRA JAMALUDIN
KETUA AJK TUGAS-TUGAS KHAS


0 comments:

Post a Comment

 
Wellington UMNO Club © 2012 | REVAMPED by ABANG PANDA, EXCLUSIVELY FOR WELLINGTON UMNO CLUB