Majlis Resepsi Pesuruhjaya Tinggi Malaysia ke New Zealand


Majlis Resepsi Pesuruhjaya Tinggi Malaysia ke New Zealand


TYT Rosmidah binti Zahid bersama pimpinan pelajar
dan Pengerusi Kelab UMNO Wellington.

Pada 18 Julai 2012 , telah berlangsung satu majlis resepsi untuk menerima kedatangan Tuan Yang Terutama (TYT) Rosmidah binti Zahid, Pesuruhjaya Tinggi Malaysia ke New Zealand yang baru. Majlis ini telah berlangsung di Dewan Bunga Raya, Pejabat Suruhanjaya Tinggi Malaysia, Wellington. Selain dari ‘home-based staff’, para pepimpin persatuan pelajar dan persatuan Malaysia di Wellington, New Zealand turut dijemput untuk menghadiri majlis resepsi ini. Majlis yang dijalankan secara sederhana dan santai ini memberi peluang untuk semua kakitangan dan pemimpin persatuan Malaysia di Wellington untuk beramah mesra dan mengenali dengan lebih dekat akan TYT Rosmidah binti Zahid. Beliau telah menggantikan TYT Dato’ Mazlan bin Mohammad yang telahpun berpindah dan menjadi Wakil Tetap Malaysia ke United Nation di Geneva.

Warga Kelab UMNO Welington ingin mengalu-alukan kedatangan TYT Rosmidah binti Zahid dan mengharapkan agar hubungan yang lebih erat akan terjalin antara semua warga Malaysia di New Zealand dan pihak Suruhanjaya Tinggi di sini.
Sekian , wasssalam.


Laporan disediakan oleh,
Addy Ahmad                                                                                                                                              Pengerusi Kelab UMNO Wellington.

0 comments:

Post a Comment

 
Wellington UMNO Club © 2012 | REVAMPED by ABANG PANDA, EXCLUSIVELY FOR WELLINGTON UMNO CLUB