Majlis makan malam bersama pegawai-pegawai kementerian

Ceria betul Tuan Pres kita

Pada malam Ahad, bersamaan 13 February 2011, telah diadakan Majlis Makan Malam bersama Timbalan Keteua Setiausaha Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaa, Datuk Dr. Mohamad Ali Mohd Nor , Ketua Pegawai Esekutif Pos Malaysia, Datuk Syed Faisal Albar, pegawai-pegawai kementerian yang lain dan juga para pelajar di Wellington, New Zealand.

Majlis makan malam bertemakan konsep "Jalinan kemesraan bersama rakyat" turut di selitkan dengan sesi soal jawab dari wakil pelajar PhD, khususnya Presiden Kelab UMNO Wellington Amar Ghadafi bersama pegawai-pegawai Jabatan Kementerian. Majlis makan malam bertempatkan di Restoran Istana Malaysia. Anggaran sebanyak 100 tetamu telah menjayakan Majlis Makan Malam ini.

Berita selanjutnya boleh di lihat di sini---> BERNAMA.
Maaf, saya sudah cuba "copy and paste" untuk memudahkan pembacaan para blogger tetapi semua hak cipta terpelihara oleh pihak BERNAMA. Tiada access untuk "copy and paste". Kesulitan amat dikesali.

P/s: Gambar di dalam berita BERNAMA ini merupakan Tuan Presiden Kelab Umno, Muammar Ghadafi.
P/s kedua : Have a great week ahead everyone :)




Barisan pegawai

para pelajar, yang di kanan sekali bukan main berselera


para pelajar



Timbalan Presien Kelab Umno Wellington, Kay Kasmara yang segak bergaya

Disediakan oleh,
Izzy

1 comment:

  1. Terharulah korang buat suprise party besday saya ni. Tapi suprise party korang sampai lupa sediakan meja utk saya, so tu yg berdiri posing je tu. :-D

    ReplyDelete

 
Wellington UMNO Club © 2012 | REVAMPED by ABANG PANDA, EXCLUSIVELY FOR WELLINGTON UMNO CLUB