Menyambut juniors

Salam semua. Weather forecast this week semua cerah-cerah je! Barulah Summer! Today entry is about sesi menyambut juniors from Mara and JPA dari saya, selaku wakil Umno. From IPSAH wakil UMNO tak berkesempatan nak menyambut kerana mereka tiba di airport lewat malam. Saya tidak sempat sambut, maaf dihulurkan. Minta maaf bahasa saya campur-campur sikit, saja nak kasi mood "chill-chill". Kadang-kadang saya akan gunakan bahasa formal kalau event tersebut formal, dan kadang-kadang bahasa campuran supaya blog ini lebih friendly dan mudah di baca pelajar-pelajar. Blog Umno kali ini akan lebih bersikap santai/ formal.


Back to the story, ketibaan mereka lewat, kami sudah tiba di lapangan terbang pada pukul 3.30 pm tapi mereka tiba pada pukul 7 p.m. Kesian tak kamiii! Kesian kan ! Tapi tak pe. Demi adik-adik, kakak-kakak dan abang-abang tegar menunggu. Menunggu sambil makan fish and chips. Lihatlah gelagat kami menunggu adik-adik juniors.

keikhlasan nampak di wajah masing-masing

Muka mcm dah penat je ni

*buat-buat sibuk, seorang je posed*

yeayy dah sampai.

mcm boring je kak.

kakak, abang dan adik junior



serbu-serbu!!

melangkah penuh gaya


Juniors sangat mendengar kata dan mengikut arahan yang diberikan , maka memudahkan proses mengambil dan menghantar ke accomodation masing-masing. Have a wonderful years ahead everyone! Study hard, smart, eat less, be safe. Till next time!

-Izzy-

3 comments:

 
Wellington UMNO Club © 2012 | REVAMPED by ABANG PANDA, EXCLUSIVELY FOR WELLINGTON UMNO CLUB